Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Monday, April 5, 2010

Dinner Bakal Graduan


4 April 2010


Dinner ni special untuk bakal graduan Pusat Pengajian Biosains & Bioteknologi, Fakulti Sains & Teknologi, UKM. Kira macam nak celebrate budak-budak final year la.. Hehe

Combine semua courses dalam pusat pengajian kami; Microb, Genetic, Biochem, Zoology, Biotek Tumbuhan & Bioinfo. Tahun ni takde dinner khas untuk satu-satu course.

Venue, Dectar. Makanan banyak & sedap.. Kira tak mengecewakan macam dinner kolej aku la. Melantak puas-puas aku malam tu. Lepas tu time tangkap gambar kena sorok perut or tahan nafas. Haha

P/s : Gambar ni semua dari kamera Aqi. Gambar-gambar dalam kamera aku tak berapa smart sebab lighting dalam dectar yang sayu-sayu romantik time event tu. ;p



* Tema asal dinner tu merah & hitam. Tapi course kitorang nak buat kelainan la kononnya malam tu, buat biru & hitam as tema sendiri. Alih-alih, dua-dua tema sekali budak-budak Microb bedal. Haha

No comments: