Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Monday, August 17, 2009

Gatal Tangan

it's already half of august
midsemester exams is just around d corner....i can see u,exams!(punyela dekat sgt nk exam)

macam2 dah jadi these few weeks
assignments bertimbun + presentation....uh btol2 kasi aku mereng.
actually aku nak je post banyak2 kat blog ni but seems kebizian mnyengalkan non-stop memerengkan kpale sewel aku ni.see? struktur ayat pun dah menampakkan keserabutan aku.
now dah okay sikit. focusing on midsem exams.

betul orang kata, if stress sangat, jerawat pun subur mekar bertumbuh di mukamu.haha.but it's real guys. my face dah jadik macam sarang untuk para jururawat ni berteduh dan menumpang kasih. huh, parasitology sungguh korg ini! wondering if i have tons of RM100 notes....buat plastic surgery macam MJ, pastu kawen ngan fazura. haha.

apa2 pun, anytime aku free nanti aku update blog ni. tangan ni selalu je gatal nak update but somehow busy-ness always blocked the intention. hehe.

peace no war
Aliff


2 comments:

adelin_uk said...

guna lah clean & clear.
Heh!

Aliff Lazim said...

dah guna macam2 but cam xde efek je
huhu