Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Thursday, March 4, 2010

Faiq Sudah Tua

3 Mac 2010

Disebabkan semua orang busy untuk midsem Mikrobiologi Persekitaran malam tu, so benda ni adalah tidak dirancang sama sekali.

Mungkin disebabkan soalan exam malam tu boleh tahan la jugak susahnya, lepas habis exam je budak-budak ni pakat nak balik bilik je tido puas-puas sebagai simbolik (simbolik?) menghilangkan stress kat kepala otak masing-masing.

On the way aku nak ke tempat parking motor, tetiba dapat phone call from Sha. Dia tanya, kitorang tak celebrate birthday Faiq ke. Aku pun jawab 'tak'. Maybe esok lusa kitorang pegi keluar jejalan celebrate birthday dia, tapi tak rancang apa-apa lagi.

Sha ajak keluar celebrate ramai-ramai malam tu jugak since dah ada beberapa coursemates kitorang tengah menghilangkan stress dengan kaedah 'menketedarah' kat KFC Kajang. Berbekalkan kuasa tangan pantas aku yang hebat ni, aku pun terus call member-member lain untuk ajak join sekali. Ada yang boleh, ada yang dah ada janji lain.

Sambil-sambil tu Sha & Azmir cuba nasib try carik kek tengah-tengah malam tu (lebih kurang pukul 11 malam - of course la tak jumpa kedai kek bukak lagi time macam tu. Kitorang makan kek yang ready made yang dibeli kat 7E je. jadik la kan daripada takde.. Hehe)


Semua benda ni tak diberitau semuanya kat Faiq. Dia cuma ingat Aku, Wan & Cheng je yang nak pegi celebrate birthday dia malam tu.

Sampai-sampai kat KFC Kajang, rancangan nak men-surprisekan si Faiq ni boleh diklasifikasikan sebagai berjaya jugak la. Dalam kepala dia mungkin imagine yang kitorang berempat je yang akan celebrate semeja dengan dia malam tu. Sekali masuk dalam KFC tu ramai pulak muka yang dikenali. Nampak muka kau macam nak cakap "i feel so touched" time tu Faiq. Haha

Lepas nyanyi-nyanyi lagu birthday sikit (segan tu ada la jugak, nasib baik orang tak ramai sangat kat situ malam tu. Hehe), kitorang pun lagi, makan la. Sembang-sembang, kenakan orang, snap photos & etc etc.. Agak-agak dah kering idea tak tau nak sembang apa dah, kitorang pun balik.

P/s 1 : Thanks to Ain yang bagi pinjam kereta sebagai ganti dia tak dapat join kitorang malam tu sebab nak kena prepare untuk presentation dia keesokannya.

P/s 2 : Thanks to Azmir sebab belanja kitorang makan KFC malam tu. Aku nak bayar kau tak bagi! Hehe



Sha, Sahe, Dell, Riri, TFW, Dila, Atiq, Ki, Nisa, Fizi, Azmir, Q, Muadz, Cheng, Wan, Faiq & Aku.

No comments: