Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Sunday, February 28, 2010

PPRTM

27 Februari 2010

Apa tu PPRTM? PPRTM tu stands for "Perjumpaan Para Roomate Time Matrik". Kekeke.

Actually roomate asal dalam bilik kitorang tu Aku, Faizi, Acap & Jeme. Miji dengan Is tu sebagai pelakon pembantu je sebab rajin lepak kat bilik kitorang. Atau dalam kata lainnya dah jadik roomate kitorang secara tidak sah. Hehe

Macam biasa, benda ni dah lama dah di-planned. Macam biasa jugak, jadual masing-masing tak sama. Bila ada yang okay, ada yang tak free. Well, benda tu normal. But at the end, kitorang putuskan siapa free on that day, jom turun. Siapa tak free, lain kali jela (kalau ada buat gathering lagi la. Hehe).

On that day, Aku, Faizi, Jeme & Is je yang free. Acap & Miji lost in action. Ah, tak kisah la. Kira on je. At first kitorang plan nak jumpa kat Mid Valley sebab ingatkan nak gerak naik tren je. Tapi since Faizi dah berkereta & volunteer nak pick up Aku & Jeme kat UKM, kitorang tukar plan pegi Alamanda je sebab takde siapa yang tau jalan nak pegi Mid Valley. Kalau naik tren tau la. Haha.

Ni aku simplify aktiviti kitorang dari mula sampai akhir. Senang sikit baca.

Sampai Alamanda
:
V
Main bowling
:
V
Makan kat Burger King
:
V
Karaoke
:
V
Balik Bangi
:
V
Makan & lepak kat mapley
(Faris Maju)
:
V
Balik UKM
:
V
Faizi dengan Is balik UPM


Puas betul keluar dengan diorang. Sampai dah tak tau nak sembang apa sebab dah terlalu banyak bercakap. Hehe. Special thanks to penaja pengangkutan, Faizi and thanks jugak to Jeme & Is!

No comments: