Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Friday, January 15, 2010

Ber-wang semula.. Hehe


15 Januari 2010

"Goodbye Aneroxia.... Welcome Obese!"....
Macam tu lah lebih kurang post aku dekat Facebook.
Hehe.
Alhamdulillah JPA dah masuk.
Gila-gila punya syukur.

...............................................

Time malam tu Aku, Ain, Far, Ainil, Sha, Azmir, and Cheng plan nak makan sate kat Haji Samuri, Kajang. Sampai sana, sekali berduyun manusia beratur untuk order. Adehhhh.... Bincang punya bincang, kitorang pakat makan kat Yunkie's Hut pulak.

Tempat dia, fuh best. Makan atas pondok, bersila.... Oh sangat tradisional. Haha. Order makanan bagai tak sedar diri dah time tu. Diet-diet tu semua tolak tepi. Hehe.

Lepas makan, bayar pun nak menangis. Overall lagi beberapa sen approaching RM135. Takpe, janji puas! (Nasib baik wallet baru menebal) Haha.

Cheng kat mana-mana pun tak lupa cerita pasal hal lab dia.
Macam dia sorang je buat tesis! Haha

Aku tak nak kalah dengan Cheng. So aku pun tanya Sha pasal lab aku pulak.
Haha

Diorang ni tak bincang pasal lab, but ber-camwhore tengah-tengah kitorang cerita pasal lab.

Antara himpunan menu yang beratur tunggu masa nak disantap.
Hehe

Thanks Sha, Azmir, Cheng, Ain, Far & Ainil. =)

No comments: