Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Sunday, January 31, 2010

Celebrate Lagi..

31 January 2010


Tahun ni tahun paling banyak aku celebrate birthday (takde la banyak mana, but ni kali ketiga). Hehe.

Kali ni birthday aku disambut by bestfriend aku since zaman sekolah dulu, Izzati Aina.

Cik akak yang study kat New Zealand ni buat benda ni sebab nak tebus kesalahan dia since dia lupa wish birthday aku hari tu.
Haha.

Ni kira sambutan senyap-senyap la sebab tak ajak kengkawan yang lain.

Intan je yang di-invite bagi mengelakkan sebarang gosip liar.
Hehe



Thanks KB for the chocolate cake & hadiah from NZ.

No comments: