Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Saturday, February 6, 2010

Air Kolam tu Panas!

05 Februari 2010



Haa.. Baru-baru ni, kitorang bebudak Microb UKM yang ambik subjek Mikrobiologi Persekitaran pegi jejalan kat Sungai Klah Hot Spring, Trolak, Perak.

Ini kali kedua aku jejakkan kaki kat situ. Sebelum ni pegi dengan family, time tu end of 2004 & arwah Abah ada lagi.

Actually kitorang pegi sana untuk ambik beberapa sample microb sebagai bahan eksperimentasi. Takkan la Dr. Asmat (lecturer kitorang) bagi kitorang jejalan sesaja makan angin kat sana.

Tak banyak sangat nak diceritakan, cuma komen secara overall, korang semua patut try pegi sana. Best! View cantik, dapat treat penyakit & release tension dengan enjoy mandi-mandi kat sana. Further info, klik sini.




No comments: