Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Friday, February 5, 2010

Faiq Belanja Pizza

04 Februari 2010

Entah apa mimpi si Faiq, tetiba dia bermurah hati nak belanja kitorang (diri dia sendiri, aku, Wan & Cheng) makan pizza. Mungkin dia baru menang peraduan gores dan menang tapi tak nak bagitau kitorang. Haha

Aku sebagai AJK Pengangkutan menjalankan tanggungjaawab dengan menghantar application form kat si Adha untuk pinjam kereta beliau. Hehe. Thanks Adha! ;)

Malam tu kitorang makan kat Pizza Hut Alamanda. Memang bertambah sedap la bila dapat makan pizza free. Faiq belanja Combo Meal 4 which contains 2 Regular Pan Pizzas, 4 Soup-of-the-day, 4 pcs Garlic Breadstix & 1 pitcher of Pepsi. (nampak sangat ayat copy & paste. hehe)


........................................................................

Lepas kekenyangan melantak pizza, kitorang pegi karaoke pulak, still kat Alamanda. Apa lagi, kasi pecah suara! Haha


Last but not least, Thanks again to Faiq (for the Pizza) and Adha (for the kereta)
=)

No comments: