Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Sunday, August 29, 2010

Reunion SB

28 Ogos 2010

Reunion & buka puasa dengan kengkawan sekolah lama aku time form 1 dulu, SMK Seri Bentong.
Awalnya kitorang gather dulu kat Dataran Merdeka.
Agak-agak dah nak masuk waktu berbuka, kitorang masuk Restoran Warisan (sebelah Dataran Merdeka).
Bukan senang nak kumpul balik ramai-ramai macam ni. Once a year jela.
Seronok dapat jumpa balik kengkawan lama. ;)


*Gambar-gambar ni semua aku dapatkan from Hafiz, my kampung-mate.

.............................................

P/s 1 : Thanks to Toyo yang organize semua benda ni dari mula.
(Aku boleh nampak dia punya semangat setia kawan tu sampai sekarang. Every year dia la orang penting untuk gather-gather ni semua)

P/s 2 : Reunion tahun ni tak seramai reunion tahun lepas. Ada budak-budak overseas yag tak dapat balik tahun ni, yang ada kat Malaysia ni pun ada yang ada hal lain. But yet, kitorang still had a great time lepak sama-sama hari tu. ;)

2 comments:

Unknown said...

wuii meriah oo

Aliff Lazim said...

heheh. boleh tahan la. quality time dengan member-member tu yang penting. ;)