Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Friday, December 4, 2009

Akan datang....

Sorry guys, dah lama tak update this blog. Aku tak tahu nak bagi alasan apa lagi selain ke-busy-an life as a final year student sekarang.

Even aku dah tak tahu hari apa sebab most of the time tak ingat benda lain yang remeh-temeh. Tahu-tahu je tadi dah hari Jumaat, tu pun sebab kena pergi solat Jumaat (Haih Alip, apa nak jadi ni?). Hari-hari aku sepanjang cuti ni boleh dikatakan berlalu macam tu je. I mean, tak perasan 1 hari
tu berlalu macam tu saja. Pagi-pagi dah masuk lab. Buat experiments. Petang balik bilik. Lately lepas rehat-rehatkan badan & otak, aku pergi stadium to jog (exercise sikit since ada orang kata badan aku macam takde beza even dah diet). Malam aku online, lepas tu tidur. Lalalalala~ Sedar-sedar dah hari lagi satu. Hari-hari pun almost macam ni.

Lepas ni aku akan try cerita balik apa yang dah berlaku akhir-akhir ni. Wait for my new entries.

Budak ni bosan tunggu run gel.
Siapa kata stay dalam lab dari pagi sampai petang tak bosan, aku bukan kawan korang.

4 comments:

Hailey Tereso Francis said...

sama ah alif...hari semalam n hari nie lbh kurg sama jer.....kcuali sabtu n ahad...hehehe....

Aliff Lazim said...

bagus r kalo ko pn rase bnde yg same. kire bukan aku je yg rase x normal. hehe

Anonymous said...

alip..aku fhm ko nyer perasaan jd student final year..dlm fikiran ko hnya lab..btol x..??ko msti da lupe care2 nk karaoke..tol x alip..??aku blh ajar ko smule..dulu pn aku yg introdue kt ko dunia dnagdut..wahahaha...dolly..

Aliff Lazim said...

hahaha. dolly2.... xmungkin aku akan lupe teknik karoke dgn btol. ari2 aku prektis bubbling.... haha