Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Friday, December 10, 2010

Baca Blog Sambil Lari-lari?


1) Letak banner ni dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com/
Okay settle. Sila klik banner kat atas tu ye para pembaca. heheh

2) Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)
"Saya suka berblogwalking kerana saya dapat mengetahui update daripada blogger lain dan menghiburkan hati membaca blog-blog lawak."


3) Follow Bloglarian
Okay settle!

4) Tag 3 orang atau lebih rakan
Fariza MM
Ain Havi
Dila Kazuha

5) sila beritahu rakan yang anda Tag memalui comment
Okay

6) Tinggalkan link post anda di comment entry ini bersama NAMA BLOG ANDA
Okay beres

7) peserta akan di listkan ke dalam BlogLarian mengikut turutan..
Okay

8) tiada tarikh tutup buat masa ini
Apa benda ni? Tak paham. Hahaha

9 comments:

ainhavi said...

untuk apakah ini?

farizamm said...

ade jugak ea keje cmni..hehe

Aliff Lazim said...

saja join bloglarian so that blog kita lebih di-expose kat orang ramai. hehe. try la ;)

Aliff Lazim said...

far : ni bukan keje, ni aktiviti. hehe ;p

Unknown said...

wokeh. dah masuk dalam rumah sewa bloglarian :) bole jumpa geng satu rumah dan berBlogLarian lah anda bersama2 :)

ngahaha.taukah anda sape yg buat BlogLarian ini?

Aliff Lazim said...

thanks abang fareed! heheh
abang fareed dgn abang padel ke yang buat bloglarian tu?

Unknown said...

mnyinggahkan dri kat snie..

Aliff Lazim said...

sila sila.. heheh ;)

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★

1,2,3 dummmmmm lariiiiiiiiiii... lariiiiiiii....lariiiiiiii....
oppppssss blog larian ke ????

aku ade baca tentang blog ni kat blog lain... nama blog dia mmg pelik lah ye