Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Friday, December 3, 2010

Result KPLI dah Keluar!

3 NOVEMBER 2010

Harap Maaf, maklumat 880125XXXXXX, MOHD ALIFF BIN MOHD LAZIM telah kami proses.
Nama anda tidak tersenarai dalam panggilan temu duga
Kursus Perguruan Lepas Ijazah Sekolah Rendah (KPLI-SR) & KPLI j-QAF
Ambilan Januari 2011.


Terima kasih atas minat anda dalam bidang perguruan.

......................................................................

Okay semua, aku tak lepas (failed la tu) nak pegi interview KPLI.. Sedih tu ada la sikit. Takde rezeki.. Tapi aku okay.. Mesti ada hikmah nanti, InsyaAllah.. ;)

So sekarang, kena banyak berdoa untuk rezeki yang lebih baik lepas ni.

Doakan aku dapat panggilan untuk temuduga guru/pensyarah MARA & pass semuanya sampai la dapat offer letter mengajar under MARA.

Amiiiinnnn.. InsyaAllah.. ;)

Thanks in advance! ;)

8 comments:

hOtspUrz said...

sorry to hear that.. tak pe alip insyaAllah ade tuh rezeki dari-Nya.. mudah2an kita peroleh rezeki secepat mungkin. aminnnnn...

Semoga xrumate berjaya dalam apa jua yang diceburi.. (p/s tmsk lah bidang nyanyian, wartawan sukan dsb).. hehe

Aliff Lazim said...

amiiiiinn.. insyaallah.. thanks for the doa. semoga dimurahkan rezeki kita.. ;)

p/s : hahaha. sempat lagi buat lawak wartawan sukan! haha

farizamm said...

jgn sedih2 yer.. kakak memahami... ecececeh..hehe.. all the best kay!!

Aliff Lazim said...

i'm okay kakak hajah fariza.. hehe.. thanks! ;)

Nisa' said...

Insha'Allah, ada benda yang lebih baik buat kamu. Percaya janji Allah ^^

Aliff Lazim said...

nisa : amiiinnnn.. insyaallah.. thanks ;)

ieemaa said...

Takper..ada perkara lagi best menanti anda.. have faith. ada hikmah tu...

Aliff Lazim said...

insyaallah.. saya pun harap macam tu.. thanks ;)