Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Thursday, December 16, 2010

Under Construction

Hai semua.
Post kali ni special untuk para followers aku yang tak seberapa ramai ni.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni since aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Tapi, entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda menganggu lalu lintas dashboard korang.




11 comments:

ainhavi said...

mana cita2 lama??xnmpk pon..page ko ni gelap sngt laa..hahah..dah tu knapa laa nak suh verify komen ni.sakit mata aku mbaca.(mbebel)

farizamm said...

owh ...ok tak de hal..yg ain havi atas ni kerek sgt kenape haaaa???

Aliff Lazim said...

peng : bising la peng. hempuk jugak mulut tu karang. ;p

kan aku dah bagitau, cerita-cerita lama ada kat archive. tengok la bulan berapa punya kau nak tengok. kan aku stop update blog lepas new year 2010 hari tu. sekarang untuk january 2010 & onwards dah ada aku update. ;)

pasal verify komen tu sebab kau belum sign in lagi. kalau dah sign in, tak payah verify dah.

diharapkan agar saudari peng paham.. ;p

Aliff Lazim said...

far : entahnya si peng tu. sejak bila entah reti bebel makcik tu. kerek macam blog dia cantik sangat. ;p

farizamm said...

hahaha...pity ainhavi again... huhu...

ain, jgn bnyk komen ahh!!ni blog org...hahaha

Aliff Lazim said...

hahaha. good one kakak. but tak kisah pun nak komen banyak-banyak as long as tak kasi stress tuan punya blog nak membacanya. dengar tu ye wahai ainhavi. ;p

Afzainizam said...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Salam kunjungan salam ziarah…. woooo cerita lama usah dikenang... luka lama berdarah kembali.... woooo aku cakap lari tajuk dahhh

Ayuni said...

dtg dr blog larian....

Luqman Zakaria said...

hye..aku follower baru ko nih.
marilah kita ramai2 kan follower..hehe.

http://myamigosspace.blogspot.com/

tu address belog aku.
follow la aku plak k!!

selamat maju jaya!!

Unknown said...

ane plak tak ramai nye rmai la 2...
ni follower ke 67

Unknown said...

alip, pekabo? hang buat ape skrg?