Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Saturday, January 1, 2011

HNY semua!

1 Januari 2011


Happy New Year semua! For me, tahun 2010 yang lepas banyak tinggalkan kenangan manis untuk aku. Diharapkan tahun 2011 ni, Allah akan kurniakan lebih banyak kebaikan kepada aku & keluarga aku. Inshaallah, amiinn.. ;)
T

ak lupa juga kepada pembaca semua, semoga tahun baru 2011 ni memberikan sinar baru & kebaikan kepada kita semua. Amiinn..


P/s : Celebrate malam tahun baru kat rumah jiran with BBQ. Tak dapat snap photos sebab aku jadik pengipas ayam yang istiqomah malam semalam. Hehe. By the way, seronok dapat gather ramai-ramai dengan jiran tetangga. Thanks to Cikgu Ju & Cikgu Darus yang organized event ni kat rumah diorang. Great job! Ada rezeki, tahun depan buat lagi.. Hehe ;p

No comments: