Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Saturday, January 15, 2011

Celebrate Birthday Ibu

15 Januari 2011

Actually birthday Ibu was on 13th January hari tu. Tapi tak celebrate lagi sebab nak tunggu Along balik rumah on this weekend. ;)
(Semua ni aku dah cerita dalam post lepas, HB Ibu!)


Celebrate kecik-kecik je, sesama family kami. Kitorang spent the night kat Temerloh. First sekali pegi makan-makan kat Pizza Hut. Makan sampai buncit! Haha. Lepas dah habis makan-makan, jejalan bakar lemak kat area Terminal Temerloh. (Dan Ibu telah menyambar sehelai jubah kat First Lady. Ish perempuan perempuan.. Haha). Lepas tu lepak-lepak kat tepi Sungai Temerloh, a part of Sungai Pahang.

Simple je, tapi we had a really great time together. ;)




......................................................


8 comments:

f.a.a said...

hepi besday ibu alif :)
- kak fai

farizamm said...

HB aunty!! waaaah aunty!! hehehe.... ehhh apsal cumel sgt slipar along n adik ko?? ko x join skali ke lip??hehe

Aliff Lazim said...

kak fai : thanks (from my mum) ;)

Aliff Lazim said...

far : ibu aku kata thanks. ;)

p/s : oit, itu selipar aku dengan adik aku la. kakak aku pakai selipar twitter. heheh

ainhavi said...

slamat hari lahir makcik..ingat sy lagi x??

Aliff Lazim said...

mak aku say thanks. mak aku kata, "ingat, mana boleh tak ingat. kan dah pernah datang rumah".. ;)

ainhavi said...

ngehehe..mn tau..kn ramai je yg g umah ang

Aliff Lazim said...

baru berapa kerat je budak microb datang rumah aku; kau, ros, ainil, faiq. tak cukup ramai lagi tu sampai mak aku boleh lupa. heheh