Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Tuesday, January 25, 2011

HB Aliff Lazim!

25 Januari 2011

Hari ni, birthday aku yang ke-23 tahun. Tak berapa tua, tak berapa muda (statement jaga hati sendiri). Hehe

Belum sambut lagi. Tunggu Along balik next week, sambut sama-sama. Inshaallah ;)
Thanks semua for the wishes. Sekarang ni, majority wish guna facebook. Tak lupa jugak yang wish through SMS & phone call. Setakat yang aku larat untuk kira, semuanya over 200 wishes. TQVM guys! Thanks jugak kat Ibu, Along & Adik yang nyanyi birthday song untuk Angah ;)

Semoga semua doa kebaikan dari kalian dimakbulkan oleh Allah.. Amiinn..
=)

"Ya Allah ya tuhanku, berkatilah hidupku, keluargaku, saudara-maraku, guru-guruku, serta sahabat-handaiku, di dunia & akhirat. Kurniakan kami rezeki yang melimpah-ruah, dan selamatkan kami dari segala bencana di dunia & akhirat.. Amiinn.."

......................................

P/s : Surprise yang paling best malam tadi, bila baca wall post yang Faiq bagi kat aku;
"Faiq ....., Wan J-key &Fahmi Ceng pada mlm yg GELAP GELITA ini kami mengucapkan slamat hari lahir, sila cek dlm MyVi HITAM, kat blakang driver sit, tempat letak buku, ada sesuatu yg CERAH didlm KEGELAPAN,harap2 dpt la MENCERAHKAN lg KECERAHAN ko.. haha"
Hahaha! Ini yang diorang bagi. Tergelak-gelak aku lepas dapat benda ni. Sweet jugak diorang ni, buat surprise kat aku. Kekeke. By the way, thanks guys! Serius, aku terharu. Tak sangka korang akan buat macam ni, at the same time, lawak! Haha. (Siap ada logo UKM lagi kat kad tu)

4 comments:

farizamm said...

hahahaha!! gile sweet korang!! suke2... HB alip!!

Aliff Lazim said...

thanks again far! dah berapa kali dah kau wish kat aku tahun ni. heheh. itu la pasal, aku sendiri pun tak sangka diorang boleh jadik se-sweet tu. memang sayang lebih la kat diorang. kekeke

ainhavi said...

ngehehe~comei kot...

Aliff Lazim said...

kau tujukan kat siapa 'comei kot' tu? hehe