Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Sunday, January 9, 2011

Tunggu Masa

Saja je.
Tengah tunggu Anugerah Juara Lagu 25 (AJL 25) nak start.
So, duduk diam-diam sambil tunggu Buletin Utama habis.
Hehe
















Sumber gambar-gambar ni aku dapatkan from Facebook AJL 25. ;)

...........................................................................................

P/s 1 : Aku minat lagu "Cinta Sempurna" by Yuna. Menang or kalah, belakang kira.

P/s 2 : Still terasa kebas-kebas kat lengan & pipi akibat dek serangan penyegat time kat kebun pagi tadi. Mungkin penyengat-penyengat tu marah sebab aku rebut buah nangka diorang. Hoho

8 comments:

aNa d'sKoDenG said...

wahh..ada kat kg ke alipp???

bila setat keje? hehe

farizamm said...

terubat kerinduan kat shahir!! huhu

Aliff Lazim said...

kak ana : a'ah, kat rumah. in fact, memang stay kat rumah je since habis belajar hari tu. bila start keje tu tak sure lagi kak. kak ana doa-doakan la semoga semuanya dipermudahkan untuk saya. amiinn.. ;)

Aliff Lazim said...

far : haha. aku lepas rindu dapat tengok yuna. heheh ;p

p/s : shahir nampak macam underdog je tadi. macam ada yang tak berapa kena.

Damon Salvatore said...

akiu rindu kat ko ni, xda pon gambo ko. haha

Aliff Lazim said...

hahaha. kau compose la satu lagu, lepas tu bagi aku. ;p

Damon Salvatore said...

haha.. samapai skang xabis2 lagu pergi aku, kecundang di tgh jln

Aliff Lazim said...

hahaha. usaha tangga kejayaan. cuba lagi.

p/s : nak bagitau yang kau dah busy la tu since jadik abang master sekarang. ;p