Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Saturday, September 12, 2009

Masjid Metal

for the 1st time, aku jejakkan kaki ke masjid besi ni. memang indah (ada tak word yang boleh tunjukkan something better than indah?). dengan view yang lawa (jambatan, tasik, kompleks kerajaan, etc.).... plus angin tasik yang sejuk.... sebagai spesies pencinta fotografi, comfirm la grab opportunity untuk snap photos kat situ.
actually tak plan pun nak ke masjid tu. plan asal nak ke Alamanda je. lepas dah bosan round2 Alamanda, aku cadang nak lalu je kat Putrajaya untuk tengok view, lepas tu balik. sekali Faiq suggest singgah sekejap je kat masjid besi. lagipun, my friend, Eddy dah nak balik Scottland next 2 weeks. sebelum dia balik, kasi chance la dia merasa ke masjid besi tu. =) Faiq yang sama univ dengan aku ni pun macam excited gila nak ke masjid tu. apa2 pun, thanx to Adha sebab bagi pinjam kereta. kebetulan time sampai kat situ dah dekat waktu asar.snap beberapa photos, solat, lepas tu sambung bergambar semula. hehe.


aksi-aksi loncatan di bulan puasa & di perkarangan masjid besi.... agak kurang sesuai tapi tak salah kan? hehehe

No comments: