Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Friday, September 11, 2009

Seri Bentong Re-united

event ni pula berlangsung 5 sept lepas. thanx to Eddy & Toyo yang banyak bertungkus-lumus sebagai organizer. respect la korang! book tempat, arrange jadual, contact member2, etc....

event ni dijadualkan start around 2 pm, dekat Timesquare. disebabkan aku bangun lewat (ni effect tertidur lepas subuh ok, bukan tak bangun subuh), maka aku sampai sana area pukul 4 pm (yeke? lupa....). sesampainya aku kat Timesquare, aku jumpa budak2 perempuan kat depan TGV. budak2 ni dah selesai berbowlingan dan berkaraoke. cis! missed 2 activities. lepas tu, budak2 perempuan naik kereta ke KLCC. kami para jejaka naik monorail + jalan kaki je untuk ke KLCC.

sampai je kat KLCC, settel Asar dulu. lepas tu baru berkumpul kat KLCC park. sikit2 diorang datang. lama-lama meriah jadi park tu. seriously, reunion tu buat aku seronok sebab dah 7 tahun aku tak jumpa diorang. mostly my friends dah tak kenal aku sebab physically aku memang dah lain dari yang dulu. diorang take time to trace memory diorang untuk recognize muka aku.


soalan yang paling penat aku nak jawab;
"apasal kau kurus sekarang?!"
(dan yang membawa ke arah motif soalan yang sama)

haha. adalah juga rasa seronok bila ditanya soalan macam tu banyak kali. yela, nampak effort aku berbaloi.

lebih kurang sejam berkumpul, sembang2, snap photos kat park tu. lepas tu ramai2 move on to NZ curry house (sebelah KLCC je). lintas jalan ramai2. pergh best! haha. boleh pulak aku & Erin tersalah lintas. rabun dah dua2 budak sekampung ni.

Di NZ curry house tu, sebelum berbuka, sambung sembang2 sambil tunggu kawan2 yang sesat tak jumpa venue kami. makanan kat situ memang sedap. kami bedal nasi beriyani + ayam tandoori + kari sotong + rendang kambing/kambing masak kicap (lupa....hehe) + murtabak and etc....

lepas siap solat Maghrib, kami continue dengan acara terakhir; snap photos lagi. gila la lama kami stay kat NZ tu sampai pekerja2 kat situ pandang slack je kat kami. haha. oit, we've paid lah kawan. =) sebelum gerak balik ke tempat masing2, macam biasa, salam2, mintak maaf, wish raya siap2 etc.... aku gerak ke KL sentral dengan Halim & Khalid.


para wanita

para jejaka

time ni tengah tunggu member2 yang sesat / tersangkut dalam traffic / baru habis exam.
(venue : KLCC park)



Adegan lepas makan. tak complete ni, still ada yang bersepah2 untuk sesi fotografi masing2.
(venue : NZ curry house)

No comments: