Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Wednesday, September 9, 2009

ber-Poster

Story besides this Poster Presentation, aku started up typing these things around 3 am. siap print dalam pukul 7 am. practice sikit2. present pukul 9 am.

I was evaluated by Dr Nik Marzuki and Dr Amir. Time Dr Nik tanya, memang berpeluh-peluh. Gila lah dia pandai psiko otak aku sampai aku tak confident untuk jawab soalan-soalan dia. Tertekan otak aku time tu, tambah-tambah pulak glucose level dalam badan kurang bulan-bulan puasa ni. huhu. Time Dr Amir pulak, senang. Lepas present, Dr Amir tak tanya. Aku pulak yang semangat tanya, "Any question,Dr?". hehe. Dia kata semua ok, aku apa lagi....Sengih jela. Haha.

Hopefully aku dapat good grade. Aminnnn....


This is Wei Jie,my coursemate. At the back tu poster Wei Jie. Mine also look like that.

Aliff

2 comments:

Nizam Zahri said...

lamanya la hai baru nak bukak entry pasal poster.. hish3 jgn simpan lama-lama.. nanti dah basi...

Aliff Lazim said...

haha
busy r bro.ni baru dapat bernafas kjap lepas siap semua assigments utk sem ni. lepas ni sambung busy dgn study pulak.huuuuu~