Under Construction

Hai semua.
Aku cuma nak inform, korang mungkin akan dapat tengok aku update blog kat dashboard korang lepas ni sebab aku dah lama tak update blog, since January 2010 hari tu.
Entri-entri yang aku pos buat masa ni mungkin bukan yang latest, tapi cerita-cerita lama yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010.
Sorry kalau benda ni menganggu lalu lintas dashboard korang.

Friday, September 11, 2009

BUKA berBUKA BUKA

still in the same day, the 1st ramadhan.
my aunt jemput untuk berbuka at her house. ish, leceh la kena tukar2 pakaian, dress up smart2....(fine, aku tipu je ni) haha takde maknanya. rumah kami sebelah-sebelah je. tak sampai sepuluh langkah dah sampai. kira kalau kentut tu memang tak boleh dirahsiakan la. hehe =)
tapi aku agak lemah kalau berbuka dengan family aunty aku ni, dia akan masak banyak2 sampai boleh dibawa ke sahur dengan perut yang memboyot. haish....saja nak uji tahap konsisten diet aku. takpe, kadang2. hehe.



ni lauk kurma ayam yang aku request kat ibu. ibu yang offer boleh request apa2 je, sebagai anak yang baik, simple2 jadilah. hehe. thanx ibu!

sayur goreng ni memang favourite aku. aunty aku memang dah tau dari dulu. thanx aunty kerana tidak melupai anak saudaramu ini.

ikan keli masak merah ni pula memang favourite family aunty aku. anak2 dia memang suka betul ikan ni. along aku pun sama, khusyuk betul meratah lauk ni.


haaaa ni menu utama untuk hari tersebut. tilapia 3 rasa. perghhhh.... memang umph la!

apa2 pun thanx banyak2 to ibu & aunty yang bertungkus lumus menyiapkan juadah2 ini. semangat kekeluargaan yang baik untuk diteruskan.

p/s: kesian kat nenek. time ni dia demam. tak dapat merasa air tangan dia time buka puasa hari tu. but sekarang dah segar bugar. =) balik raya nanti siaplah, kena masak banyak2 untuk cucu2 dia. hehe.

2 comments:

♥ αγα ίδαγα♥ said...

beruntung lah kamu..
terliur gak tgok lauk2 tuh >.<"

Aliff Lazim said...

hehe sekali-sekala
ape susah
request je.... =)